Er du vores nye office manager?

Office manager søges til HAVE Kommunikation & PR: Studentermedhjælp, 10 timer/uge

Har du lyst til at blive en del af et udviklende, inspirerende og socialt bureau med base på Nørrebro? HAVE Kommunikation & PR er landets førende kommunikationsbureau inden for kultur, kunst, oplevelser og turisme, og vi har brug for en kompetent office manager, der kan understøtte den daglige drift 10 timer om ugen.

 

I praksis vil du stå for dialogen med følgende:

  • Udbydere af internet-, avis- og telefonabonnementer
  • Elektriker, vinduespudser, rengøringsfirma og tilsvarende services
  • Bygningens vicevært (reparationer, parkering, postkasser mv.)

 

Du vil desuden stå for:

  • Indkøb og vedligehold af IT-udstyr
  • Indkøb og vedligehold af planter
  • Løbende servicering af printer og kopimaskine
  • Ugentlig bestilling af dagligvarer
  • Udarbejdelse af medierapporter og opdatering af pressevæg
  • Ad hoc-opgaver

 

Vi er på udkig efter en studentermedhjælp med luft i det ugentlige skema, der kan fordele de 10 timer om ugen over minimum 3 af ugens dage. Opstart vil være medio februar/primo marts 2023. Ansøgningen sendes til sandra@have.dk hurtigst muligt – skriv ”Office manager” i emnefeltet. Vi holder samtaler løbende. Vi glæder os til at høre fra dig!