Case
Relancering af et ikonisk hus
Opgaven
I foråret 2022 åbnede dørene for et renoveret og revitaliseret Frederiksberg Bibliotek. En smuk arkitektonisk istandsættelse, der både genopliver det oprindelige udtryk fra 1935 og fornyer bibliotekets tilbud og muligheder.
Efter en lang periode med lukkede døre, var der derfor behov for en kampagne, der kunne præsentere det smukke bibliotek og dets nye tilbud.
Opgaven
I foråret 2022 åbnede dørene for et renoveret og revitaliseret Frederiksberg Bibliotek. En smuk arkitektonisk istandsættelse, der både genopliver det oprindelige udtryk fra 1935 og fornyer bibliotekets tilbud og muligheder.
Efter en lang periode med lukkede døre, var der derfor behov for en kampagne, der kunne præsentere det smukke bibliotek og dets nye tilbud.
Løsningen
Under navnet “Altid noget at hente” skabte vi en kampagne med både outdoor-abribuser og spots til bio, TV og digital.
En kampagne, der både viste det smukke hus frem, og præsenterede de muligheder der er for brugere i forskellige aldre.
Resultater
Mens vi desværre ikke har nogen data på biblioteksbesøgende var vi glade for at se kampagnen nævnt i Weekendavisen!