Kunder

Vores kunder arbejder typisk inden for kunst, kultur og underholdning, men spænder også NGO’er, private- og offentlige institutioner.

Se, hvad nogle af vores kunder selv har sagt om vores samarbejde her:

Nordisk Film Distribution

“Vi har haft et fast samarbejde med HAVE siden 2009 som vi har været meget glade for. Det er et tillidsfuldt, effektivt og frugtbart samarbejde hvor vi sammen har lanceret en lang række af det seneste årtis største danske filmsucceser. Jeg oplever HAVE stærk på både strategi og eksekvering. De er gode til at presse det sidste ud af en god pressekampagne, og de har næse for publikum og hvordan kommunikation og positionering gir maksimal gennemslagskraft.”

– Frederik Honore, Market Director

H.C. Andersens Hus

“Have Kommunikations strategi, rådgivning og kampagneeksekvering for det ny H.C. Andersens Hus, har helt sikkert været en af grundene til at Odense i 2021 blev kåret til en af ”Worlds Greatest Places 2021” af Time Magazine under overskriften ”Fairy-tale City”. De skabte en effektiv, nuanceret og velsmurt PR-kampagne for H.C. Andersens Hus som gav genklang både nationalt og internationalt. De varmeste anbefalinger herfra.”

Henrik Lübker, Creative Director

The One and Only Musicals

“Vi har haft et meget tæt samarbejde med HAVE kommunikation siden 2004.

Det har været atten år, hvor jeg med styrke kan sige, at vi aldrig har overvejet at gå andre steder hen. Resultaterne har talt deres tydelige sprog, både på det taktiske og strategiske niveau. Det har handlet om meget mere end presse- og kommunikationsstyring og vi har altid følt os holdt til ilden på alle niveauer.

Og bølgerne er ofte gået højt, men det er kun fordi engagementet også altid har været stærkt og HAVEs ambitioner på vores vegne, har været høje.”

– Jesper Winge Leisner

Odense Kommune

“Have Kommunikation har været en afgørende samarbejdspartner for Odense Kommune i forbindelse med åbningen af det nye H.C. Andersen Hus i Odense i sommeren 2021. Have Kommunikation har bidraget til at ideudvikle, kuratere  og planlægge Odense Opening, der var startskuddet til åbningen af det nye hus. Have Kommunikation har derudover bidraget til at udvikle den nationale place branding af Odense, under konceptet ”Odense – en by, du troede, du kendte”. Begge indsatser der har bidraget til markant synlighed om Odense i 2021 i form af meget intensiv pressedækning og pressebesøg, der i sammenhæng med en markant national kampagneindsats har bidraget til at Odense Kommune har haft den bedste sommer nogensinde, målt på overnatninger i byen. Samarbejdet med Have Kommunikation har således bidraget til øge kendskabet og rejselysten for Odense på kort sigt, men med en klar forventning om at indsatsen også skaber langsigtede effekter for byen.

Samarbejdet med Have Kommunikation har under hele processen været særdeles tilfredsstillende. Have Kommunikation har udvist meget stor faglig viden, været særdeles samarbejdsorienterede og gode at samarbejde med og de har leveret de aftalte leverancer i meget høj kvalitet. Vi kan således give Have Kommunikation de bedste anbefalinger.”

– Søren Brønserud, Chefkonsulent for Vækst & Turisme

Antoni Legacy

”Vi har i Antoni Legacy samarbejdet med HAVE Kommunikation i forbindelse med udgivelsen af bogen ”Manden Der Tegnede Danmark – Fortællingen om Ib Antoni” skrevet af Sara Alfort. Fødslen af denne bog har været et kæmpe projekt, så det betød meget for os at den ved sin udgivelse ikke bare ”druknede i mængden”. 

Fra første samtale med teamet fra HAVE Kommunikation føltes det som om vores lille hold pludselig var blevet dobbelt så stort. Ikke nok med at de er professionelle og kompetente, de er også entusiastiske og varme mennesker – og vi håber i dén grad at vi kan få mulighed for at samarbejde med HAVE Kommunikation igen.”

Kit Flensted og Mikael Houberg

Lion Musicals

“Jeg har siden 2015 arbejdet fast sammen med Have Kommunikation på vores store projekter. Vi har altid haft en løbende, åben og meget frugtbar dialog, der har givet rigtig gode resultater. Vi pingponger mange ideer frem og tilbage, og jeg får altid en ærlig og kvalificeret vurdering. De har en dybt professionel, målrettet og begejstret tilgang til deres måde at arbejde med f.eks. lanceringer på, og det har haft en stor og positiv betydning for både udbredelsen, salg og omdømme på de forestillinger vi løbende har.”

Thomas Langkjær, ejer