Med Mickey Christiansen på holdet har vi fået en stærk eventprofil ombord. Han er manden bag KulturSalonen på Bremen Teater, og han har tidligere udviklet events for store virksomheder som Google og Nykredit.
46-årige Mickey Christiansen har en kandidatgrad i Design & Communication Management fra Copenhagen Business School og har de seneste ti år arbejdet med events og oplevelser for en række forskellige bureauer – senest Agenda Group. Blandt de kunder, han har samarbejdet med, finder man store virksomheder som Google, Matas, ISS, Nykredit og Santander.
I 2020 startede han KulturSalonen sammen med en af kulturlivets højest profilerede meningsdannere, Anne Sophia Hermansen. KulturSalonen er et samtaleformat hvor Hermansen sammen med tre forskellige kulturpersonligheder søger svar på tidens store spørgsmål – krydret med livemusik og overraskende indslag, og det hele præsenteres i de historiske rammer på Bremen Teater.
Nu er Mickey Christiansen blevet en del af vores team, og det vækker stor begejstring:
”Mickey ankommer på et fantastisk tidspunkt i selskabets udvikling. Vi er kommet styrket ud af Corona-krisen og er i dag større, end vi var, inden krisen ramte. Vi har gang i en vifte af spændende nye tiltag som vi vil rulle ud i de kommende måneder, og Mickeys kompetencer vil i dén grad komme i spil helt fra begyndelsen,” fortæller direktør Michael Feder. Han forklarer desuden, hvorfor eventområdet opprioriteres netop nu:
”Fremover bliver det altafgørende, at man er i stand til at tænke originalt, visionært og kreativt, når det handler om events – uanset om det er stort anlagte begivenheder eller mindre arrangementer og presseaktiviteter. Et af de vigtigste aspekter er, at fysiske begivenheder fremadrettet i endnu højere grad skal tænkes som en organisk forlængelse af den eksisterende kommunikation, og derfor bliver en mand med så stor ekspertise på eventområdet som Mickey Christiansen så vigtig for os.”
Mickey Christiansen ser frem til at starte og udtaler:
”Jeg har længe haft HAVE i tankerne som et spændende sted at arbejde, og jeg er stolt over at være blevet del af en virksomhed, der har som erklæret mål at gøre en forskel for dansk kunst og kultur. Efter mange år i selskab med store kommercielle virksomheder glæder jeg mig til at melde mig ind i denne kamp for kulturlivet.”