Hvordan sikrer vi, at vores historier bliver hørt i en tid, hvor de store medier er under pres? Svaret er at tage ejerskab over både produktionen og distributionen af indhold. Hvad enten der er tale om en kulturinstitution, virksomhed eller NGO, rummer alle organisationer en lang række fortællinger, der fortjener at blive udgivet.

Fra strategi til redaktionel drift

Vi hjælper med at etablere en stærk redaktionel platform, der sikrer en kontinuerlig og målrettet udgivelse af historier. Vi udvikler den indledende indholdsstrategi, definerer redaktionelle linjer og skaber en konkret plan for, hvordan fortællingerne bedst bliver formidlet gennem tekst, video, podcast og sociale medier.

Praktisk eksekvering og produktion

Vi bistår med alt fra opbygning af redaktionelle processer og workflows til konkret indholdsproduktion. Det indbefatter udvikling af artikler, nyhedsbreve, SoMe-indhold, videoer og pressehistorier. Derudover tilbyder vi løbende redaktionel sparring og rådgivning, så indholdet forbliver relevant og skaber vedvarende synlighed og engagement.

Tag fat i Michael Feder eller Anja Linnet, hvis du vil vide mere.

Cases i relation til krisekommunikation

Vi har udarbejdet en udførlig præsentation af vores Mediehus-ydelser.

Hent den her